Sunday, March 15, 2009

Berakhirnya sudah Interview itu....

Setelah menanti..setelah mencari akhirnya hampir selesai tugasan aku. Credit kepada rakan2 yang membantu pencarian Tokoh ini..jasa mu dikenang. Disini aku memperkenal kan Timbalan Ketua Pengarah(ICT) MAMPU. DR. Nor Aliah Bte Mohd Zahri. Kesempatan 2 jam yang diluangkan oleh beliau tidak aku sia-siakan. Tutur bicara beliau sememangnya memberi inspirasi kepada aku dan rakan2(Mizi & Anas). Masih teringat lagi soalan aku mengenai falsafah beliau..
Aku: " Apakah falsafah hidup DR..?"
DR. Aliah Menjawab bersahaja : " Saya senang saja,apabila sy membuat sesuatu..yg pertama mesti ada kebaikan,yg kedua buat dgn sedaya upaya & tiada separuh jln..dan akhir sekali ikhlas serta berbuat kebaikan yg memberi benerfit kpd org.."
Ternyata dengan berpegang kepada falsafah beliau,kini beliau telah mencapai apa yang diingini.... Di bawah beberapa gambar yg sempat dipetik dari lensa ku..
MAMPU = Unit Permodenan Tadbiran Dan Perancangan Pengurusan Malaysia

6 comments:

Mizi Hamir said...

Terima kasih 2 u 2 partner sbb smuanya bejalan dgn lancar smlm..

mmg betul tutur bicara beliau wat kan aku terpana dan motivasi beliau watkn aku teruja utk mengubah nasib hidup aku..tq for da short meeting..

smoga kita smakin maju dan terus maju!

hakimjohari said...

wa apek.....jadi reporter plak ke.....main interview2 ni....huhu

fadzli ismail said...

nampak hang senyap ja apex..

Effiz said...

Hakim : Hehe..aku da reporter da skang.. Xdela ni tugasan aku kat Uitm kena interview Tokoh dah.. Dr. ni Bos besar Noa..dia yg rekeman kan...hehe

Koi: Aku le yg penanya soalan2 tu koi..Nampak je senyap sbb masa tu Dr tu duk jwb solan...pastu aku duk pikiaq solan seterusnya.. Apapun Dr. ni mmg hebat..Kasi respect sama beliau..:)

Schafyzcha El Yahiya said...
This comment has been removed by the author.
aidilangelo said...

Mat Noq Kong hg xmau intebiyu ka apek?

Legend tuh.. hg bayangkan poster wil semit I Am Legend tuh hg gantikan ngan gambo die.. :))

About Me

Ahlan wasahlan

Jadi Ikutan