Wednesday, November 12, 2008

Aku try je ni...

Ini le KLCC.Haa...sape yg xtau ni bkn org Malaysia le nama nye. Da bape kali dah aku jejak kat Klcc ni pun xtau , da dah berapa byk dah duit aku yg terabih kat sini pun xtau..Hmm.. Ni dia 1st post aku kat Blog nih. Baru nak test upload gmbar..edit text. Adoii..smua ni baru je duk try and error. Duk tercari2 gak le jenis font yg nak pakai. Tapi xpe,nextime aku akan cuba menselalukan mengupdate blog ni. Hari demi hari munkin mahir lah aku nanti. Berserahlah..
Gambar yang kat sebelah nih..disnap diwaktu mlm. Lama aku lepak kat KLCC ni smpai mlm le pic ni nye pasal.
Pastu yg gambar sebelah kiri ni yg siang hari nye version.. Kalau kwrg nmpak semacam je warna kat pic tu..pasal kena edit kat photoshop..hahah..Aku hentam2 edit jaa... Pedulikannn..
Tengok betul2 gambar kat Bawah tu. Haaa..mana?? Kat mana lagi ada tulisan "Canon" tu, kalau bukan dalam LRT..huhu.Saja je iklan kan canon,yor la. aku kan pakai canon. :) Yang paling hujung dan bernyawa dlm gmbar tu , aku la.Saja nak interframe dalam gambar ni nak glamor, Kalau nak dapat masuk dlm Televisyen ntah bila kurun pun xtau.. Insyaallah

0 comments:

About Me

My photo
Tegur sahaja aku ini

Ahlan wasahlan

Jadi Ikutan