Tuesday, November 18, 2008

Kenapa Aku TAK Anti " Retro Click" Wedding Photography....!!!!

Kali ini aku ingin ketengahkan agar semua tahu...,bukakan semua mata manusia2 agar kenal mereka ini.Tiada lagi yang ketinggalan ..tiada lagi yang tertanya2..Nah..Kenalilah mereka.. Perkahwinan ataupun istilah Raja sehari,adalah satu penantian bagi kebanyakan pasangan yang betul-betul bercinta dan setia pada nafsu mereka.. Jadi inilah peluang..satu cara untuk mengabadikan kenangan dihari bergelar 'Raja Sehari"... Wedding photographer...@ jurugambar perkahwinan adalah satu perkhidmatan yg di sediakan oleh mereka ini dalam industri Photography @ Static imej. Aku bukan Anti..bukan tidak suka...,tapi inilah realiti..Ketahuilah mereka ..hubungilah mereka.. Amanahkan lah mereka ini untuk mengabadikan gambar2 perkahwinan pasangan yang ingin menghalalkan hubungan yang telah dibina sekian lama.. Jadi siapa kata aku anti mereka ini malah aku suka mereka ini,yang sangup memikul beban amanah orang yang memerlukan khidmat sesama insan..


Apa lagi yang tidak pasti..!!! lihat saja pada beg ini.., Aku sendiri dapat peluang untuk mengetahui segala isi2 di dlm beg ini. Beg yang dimiliki oleh jurugambar wedding ini. Tidakkah dapat anda lihat kesunguhan mereka dalam merialisasikan Impian bakal2 pasangan yg ingin menempuh hari perkahwinan mereka. Aku sahaja yang tahu stiap pelusuk sudut beg ini.. Bersandarkan pada beg inilah segala maklumat2 tentang bakal pengantin disimpan..:)..Heheh..cuba pahamkan..Aku pun tak paham....
Tertera sudah tulisan pada beg itu'Retro Click"..sudah nyata itu milik siapa. Beg yang begitu penting yang selalu diusung oleh ahli jurugambar ini..bagi mengisi segala maklumat2 penting pelanggan2 mereka.. Bayangkan hilang atau tanpa beg ini..,munkinkah terkapai2 mereka ini.. Tidak pasti lagi aku tentang itu.

Lihat sajalah pada jejaka2 bedua ini.. Tidakkah kamu nampak keikhlasan ,kesunguhan dalam mereka. Amanah yang ditugaskan dilaksanakan dengan sempurna..direalisasikan dengan nyata.. Ketahuilah lah kamu semua inilah, pelaksana pengubahnyata bagi "Retro Click Photography". Berbekalkan pengalaman,keutuhan hati,kekreatiffan pada bidang photography ini..maka mereka sangup menerima cabaran dan bebanan bagi merialisasikan kehendak sesetengan pasangan yang bakal berkahwin. Fikirlah dengan nyata..tiada sebab mengapa kita tidah harus memilih mereka ini,bagi mengabadikan saat begelar 'Raja Sehari" itu..
Apa ditungu lagi.. Bukalah mata..tepuklah dada tanyalah selera.. Letakaanlah bebanan itu pada bahu
MEREKA, Raikan lah hari Bahagia anda bergelar "Raja Sehari" dengan diabadikan selamanya di dalam photography.....Sekali lagi aku ingin tegaskan..Mengapa aku Tidak Anti "Retro Click " Photography... Sememangnya Aku Juga Ahli "Retro Click " Photography..Hahaha.hahah.. Pedulikan saja...

3 comments:

Mizi Hamir said...

"Kenapa Aku TAK Anti " Retro Click" Wedding Photography....!!!!"...aku mcm kenal je ayat nie..hehehe..salute wif ur post bro..great words there..mmg btul pun retroclick ni bersungguh2 merakam detik2 indah raja sehari..x rugi hire then to be your photographer..aku ckp mcm ni pun sbb aku jugak photographer retroclick..kami bersedia pikul beban & tanggungjawab yg diamanahkn..passion akan jd kemudi bg usaha kami!!

fadhelhakim said...

ayat ko dah semakin pedas....tapi masih terkawal tutur kata ..aku pon setuju dgn statement ko...dah mmg tugas kita merakamkan detik2 indah semua raja sehari......

"aku bangga sebagai retro click"

Kents Princess said...

aku tak boleh terima muka 2 jejaka yg ada dalam blog ko ni efiz, mengapa mesti mereka..adakah kerana atan n tha geng!!!! aku pon tak paham aper cuba ko smpikan ni efis oii...

About Me

My photo
Tegur sahaja aku ini

Ahlan wasahlan

Jadi Ikutan