Saturday, November 15, 2008

Implikasi Impak Drifting

Drift @ lencongan pemusingan pembelokkan. Hahah.. Entah betuul xmksud nye. Kebanyakan kereta2 berkuasa tinggi yang mampu merialisasikan kaedah drift nih. Drift still boleh buat tanpa penggunaan brek.Cuba fahamkan dulu maksud drift tu ape..pakai low gear+high RPM pun bole buat drift.. manakala brek tu berfungsi utk shift weight je.
Dah lama dah..dah lama. Gambar2 ni pun lama dah aku ambil. Ni bertempat kat Bukit Jalil. Aku dan partner photog aku turun ke situ untuk amik gambar. Endahkan sahaja kepanasan da asakan orang ramai,aku dan rakan2 tetap memetik camera di setiap sudut bukit jalil.

Toyo Tires yang Sponsor
Good year Tayar pun SponsorNissan Silvia
Dua Jentera Berkuasa 300 kuasa kuda
Drifting bermula
Buku Bertemu Ruas
Barisan Jentera Pemotoran



0 comments:

About Me

My photo
Tegur sahaja aku ini

Ahlan wasahlan

Jadi Ikutan